← Всі послуги

Телефон та факс

Бувають моменти, коли ви не можете відповісти на телефонний дзвінок: під час зустрічей, у поїздках або коли у вас важливий дедлайн, але потік вхідних дзвінків не можна ігнорувати. Вкрай важливо, щоб ваші дзвінки оброблялися належним чином; адже наші співробітники рецепції є першим контактом для вашої компанії. GR MORGAN FORMATIONS це розуміє, тому ми гарантуємо, що наші рецепціоністи високо кваліфіковані та навчені відповідати на дзвінки від імені вашої організації, знімаючи напругу та дозволяючи вам зосередитися на вашій роботі.

Телефонія та факс

  • Індивідуальний номер (0207256 ..)
  • Професійна відповідь на дзвінки від імені компанії
  • Повідомлення зберігаються та негайно надсилаються на електронну пошту або факс
  • Номер факсу
  • Сортування та пересилання факсів

Від £ 475.00/рік

Послуги відповідей на дзвінки будуть надаватися одним із наших висококваліфікованих рецепціоністів, що надасть вам дуже професійний вигляд. Ми можемо відсівати дзвінки за вашим бажанням, щоб зменшити витрати часу на марні або набридливі дзвінки, і перенаправляти абонентів на будь-який вказаний вами номер. Ми також будемо обробляти всі ваші факси, щоб ви могли зосередитися на своїй щоденній діяльності.

Як це працює

Дзвінки приймаються від імені вашої компанії, а деталі абонента передаються вам через кілька засобів зв’язку, включно з електронною поштою або факсом. Наші контакт-центри доступні для клієнтів і працюють протягом місцевих робочих годин.

Якщо ви вирішите скористатися індивідуальним телефонним сервісом, вам буде надано спеціальний номер (0207256 ….), який буде використовуватися тільки для вашої компанії на період дії контракту. Якщо ви обираєте послугу факсу, усі факси, що надходять для вас, будуть перетворені у формат PDF і надіслані на вказану вами електронну пошту.

Усі виділені лінії обслуговуються в реальному часі, і всі дзвінки для кожної компанії приймаються з використанням її назви та відповідно до інструкцій, наданих нашим персоналом, безпечно та професійно. Доступні два основних варіанти обробки дзвінків: або переадресувати дзвінок на вказаний вами номер (фіксований або мобільний), або прийняти контактні дані та повідомлення і негайно надіслати його вам електронною поштою.

Деякі з найбільш вигідних аспектів використання індивідуальної телефонної служби — це впевненість у тому, що на ваші дзвінки завжди буде відповідь. Пропущені дзвінки можуть означати втрачені угоди. Це особливо важливо, якщо ви щойно розпочали новий бізнес. Ще одна перевага полягає в тому, що ви знижуєте загальні витрати, оскільки вам не потрібно наймати постійного рецепціоніста.

Використання однієї з наших поштових адрес у Великій Британії та відповідного телефонного коду для вашого бізнес-номера — це ідеальне рішення. Це створить враження, що ви ведете свою діяльність безпосередньо з адреси, на яку надходить ваша пошта, і наявність цих контактних даних на вашій візитній картці буде додатковою перевагою для закріплення вашого іміджу як надійної компанії.

Зверніться за консультацією

Замовте консультацію сьогодні.

Наша команда зв'яжеться з вами якомога швидше.

    Я даю згоду на обробку моїх персональних даних відповідно до Законодавчого декрету 196/2003. *